آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

آنچه که گذشت ،گذشت؛ آنچه که در آینده است هنوز نیامده است ؛ مهم حال است، زمان کنونی است. به فرمایش امام علی (ع) آنچه گذشت ، گذشته؛ افسوس نخور چون باید از انرژی خودت به درستی استفاده کنی؛افسوس گذشته را نخور ، آنچه را که هنوز نیامده است آن هم جزء عمر تو نیست.عمر واقعی تو همان لحظه ای است که در آن قرار داری،عمر واقعی تو همین الأن است ببین در چه حالی هستی پس در همین لحظه مراقب باش که مشغول چه کاری هستی؟

حجت الاسلام کرمیان افزود:برای آنچه که در اختیار تو نیست دغدغه نداشته باش مثل روزی،که روزی تو مشخص شده است پس حریص نباش.اما برای آنچه که در اختیار ماست می بینیم غفلت داریم مثل توکل ، مثل عبادت و همت در عبادت خدای متعال .اگر همه ما همت را در عبادت خدای متعال قرار دهیم بقیه کارها حل خواهد شد.طبق حدیث کسی که رابطه خود و خدا را اصلاح کند خداوند رابطه میان او و مردم را اصلاح میکند؛ خداوند به ذات مقدس خود قسم یاد کرد و فرمود:اگر به غیر از در خانه من در خانه کسی دیگر را بزنی خودم ناامیدت میکنم.

حجت الاسلام و المسلمین فیض کرمیان در خطبه دوم فرمودند:نام خاص امام عصر (عج) که می آید (قائم) می ایستیم و دست بر سر می گذاریم ؛کاری که شخص مضطر انجام می دهد.این رسمی است که در میان عرب و اهل بیت (ع) بوده کما اینکه حضرت زینب (س) نیز عصر عاشورا وقتی شاهد شهادت برادر بود دست روی سر گذاشت؛ یعنی همه مضطریم چون امام ما علی الظاهر در میان ما نیست باید زمینه را آماده کنیم ، باید همه دست به دست هم دهیم تا اون لیاقت را پیدا کنیم که حضرت تشریف بیاورند .باید ما زمینه را آماده کنیم آن حضرت امیدش به ما شیعیان است و از مسیح و وهابیت و... توقعی ندارد.لذا امام صادق (ع) فرمودند:اگر همه مردم یکصدا ظهور آن حضرت را بخواهند خداوند از ما بقی طول غیبت گذشت می کند و ظهور آن حضرت را فراهم می کند.

امام جمعه دلبران ضمن عرض خیرمقدم خدمت فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان قروه و تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی سابق جناب سرهنگ هاشمی فر و آرزوی مؤفقیت برای ایشان و همه خدمتگذاران صدیق جمهوری اسلامی، برای فرماندهی جدید جناب سرهنگ رمضانی نیز آرزوی مؤفقیت کردند و ابراز امیدواری کردند:که با ورود فرماندهی جدید ، نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم بیش از گذشته مؤفق باشد خصوصأ در مورد بخش دلبران.

حجت الاسلام کرمیان در ادامه خطبه خود به مشکلات شهر دلبران از جمله مشکل آب و فاضلاب اشاره کردند و خواستار نظارت و پی گیری و رسیدگی به این مشکلات که دلیل عمده آن مدیریت نا صحیح و عدم توجه مسئولین است شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:26 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب